سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم چیزى از کار دین را براى بهبود دنیاى خود وانگذارد جز آنکه خدا چیزى را که زیانش از آن بیشتر است پیشاپیش آنان آرد . [نهج البلاغه]
noghteoj
 
جنگ نرم

هجوم خاموش


جبهه جنگ پر سر و صدای دیروز به «هجوم خاموش» امروز تبدیل شده،و میدان های مین، «مد و لباس های ماهواره ایی» بر تن کرده اند.
با شبکه استتار و لباس هم رنگ دشمن، کمتر، دیده بانی حضور یگان های ویژه اش را با «
تسلیحات شرطی سازی» متوجه می شود. 
گروهی دربند «
لشکر شیشه ای رسانه ها»،و«شهوات خوشه ای» اسیرشده اند و گروهانی در کمین «شبهات ریشه ای».

«بمب های شیمیایی شایعات» بدن «آزاده ها» و «نماد ها» را پر از « تاول تهمت و تحریف» کرده است. با کمال تأسف، این روزها، هشدار «رادار ولایت» جدی گرفته نمی شود،و پدر و مادران، کمتر با صدای آژیر ره نما، بچه هایشان را برای حفظ از «امواج تیز پرواز رسانه ای» به «پناهگاه قرآن» و « جان پناه عترت» می برند.

این روزها، 
دست فروشان و دوره گردان اندلس این بار در ایران «نمایشگاه دایمی» بر پا کرده اند، در بوتیک های سیّار، پشت ویترین خود، مانکن های مریم مقدس می گذارند. «
تجار»، جنگی و با کمال زرنگی، وسایل آرایش «نماد ساز»، عینک های دودی «نمودسوز» و کِرِِِِِِِِِِم «ضد آفتاب» از کشتی های فرنگی پیاده می کنند و برای تبلیغ به «ماهواره های زمینی» آگهی فروش می دهند تا «پیام پنهان» خود را لا به لای ناز و آواز شهر فرنگ از همه رنگه بیا و تما شا کن ...القاء کنند.

این روزها، 
جرّاران فرهنگی به بهانه زیبایی،«
بینی وشامه سیاسی» را جرّاحی پلاستیک می کنند و با لیزر شک و فریب «خال زیبای دیانت» را می سوزانند.

این روزها، 
در قرآن هایی که استعمار زحمت نشرش را تقبل کرده،از بهترین ویراستاران کمک گرفته می شود. آن ها به خاطر، خاطرخواهی یشان به قرآن و ادعیه، ابتدای برخی از متون انجیل که در مجلات با اسم مؤلفان عربی چاپ می شود بسم الله الرحمن الرحیم می نویسند و آخرش را با الحمدالله رب العالمین به پایان می رسانند تا لکه تحریف را نامریی کنند. 


کتاب: صد هزاران  دام و دانه ست ای خدا): سلسله مباحث آشنایی با پدرسوخته بازی دشمن


این روزها، 
درانیمیشن های جذاب و دوبله شده، دماغ پینوکیو برای دروغ های شاخدارش دراز نمی شود، فرشته مهربان، لباس عروس سندریلا را گرفته تا با قرص رقص، در کنار شِرِک حرکات موزون تمرین کند، و بلاخره تلاش های«ژِپِتوی پیر» بی ثمر می ماند و پینوکیو در آخر داستان خر باقی می ماند. 

این روزها، 
در کتاب های قصه، بزبز قندی که آخورش پر شده از علف پولارالیسم دیگر غصه ای ندارد و آقا گرگه باشعار مِهر و مُهر قلا بّی راحت در خانه او رفت و آمد می کند در پارتی ها شنگول و منگول با شعار«
یک شب هزار شب نمی شود» کادوهای اِکس و سکس آقا گرگه را بازمی کنند. و روباه پر فریب و حیلت ساز در سایه « آواز خوشش» پنیر و زاغک، هردو، را یک لقمه می کند و دوستی با خاله خرس در دهکده جهانی حیوانات از بندهای اصلی سیویلیزیشن معرفی می شود. رمان زن و عدل الهی از قفسه باورها جمع آوری می گردد و داستان بلند و پر تیراژ تساوی زن ومرد، به فروشگاه ارزش ها وارد می گردد. 

این روزها،
همایش میش و گرگ در« 
آینه خانه دمکراسی» برپا می شود «نگارخانه لائیک»، عکس های یادگاری آنها را به موزه احساس تقدیم می کند. واز بین مقاله های رسیده ،مقاله« بررسی فواید داشتن آقا بالاسر از منظر میش ها»و « نقش گرگ ها در سرکوب کردن تروریست جهانی» برگزیده وبه زبان های زنده دنیا ترجمه می گردد. به پاس این دوستی«بنگاه های خبری» با ادعای بی خبری از جنایات صهیونیسم، اشک شوق می ریزند و حلقه گل حمایت خود را به گردن کاخ سفید می اندازند و در پایان به یاد دو کشته اسراییلی اعلام چند دقیقه سکوت می کنند. 

دیروز،
در دادگاه «
هنر برای هنر»، از مدیر صدا و سیما به دلیل هم دستی وهم کاری با کارگردان سریال امام علی، شب دهم و...باز جویی شد و از جبهه خودی ها هم به او تیر مخالفت و بی دینی شلیک کردند...

امروز فیلم سازان جرأت رفتن به سوی «
آژانس های شیشه ای» را ندارند و «روز سوم» به کمدی یک بام و دو هوا، ساخته حزب الله در اندیشه دنیا اجازه اکران نخواهد داد چراکه این فیلم از به رسمیت شناختن میمون پرستان درهندوستان و محکومیت تقلید از متخصصان درایران پرده بر می دارد. 

در تالار ایده آلیست، برای ژان وال ژان بی نوا که تازه آزاد شده بود خطّ و نشان کشیدند که این دفعه برو ولی دیگرتو کلیسا آفتابی نشو، به ژابِر هم اخطار دادند که چند بار به تو بگوییم که اصلا اطراف کلیسا دنبال او نگرد و نون آن کشیش را به جرم دروغ به پلیس و همکاری با دزد آجر کردند.
بنا بر گزارش های منتشر شده از این تالار با حذف سکانس کلیسا، فیلم جدید بینوایان جایزه اُسکار و اجازه اکران خواهد گرفت در سناریوی جدید تایتانیک دیگه زور خدا به آن کشتی غول پیکر نمی رسد. 

و فردا 
در کارتون ها یی که قرار است از رسانه ها پخش کنند، هاج زنبور عسل ،پسر شجاع، نِل و... او که شبیه سازی شده اند دیگر لازم نیست خود شان راخسته کنند و دنبال مادرشان بگردند،به آنها که سابق مادرشان را گم کرده اند در پیام تبریک و تسلیتی گفته اند:
نا امید نشو ید باز هم بگرد ید تا مادرتان را پیدا کنید ولی دنبال پدرتان نگردید که ما هم واقعا نمی دانیم او کیست و کجا است. 
در نقشه های باکیفیت وزیبایی که غربی ها زحمت کشیده اند و برای مان از گذشته های دور باز سازی کرده اند، خلیج فارس پس از شرکت در دوره های ادبیات عرب با ناز می گوید انا الخلیج العربی. 
درتاریخی که این روز ها نوشته اند مولوی، رودکی، حافظ وابن سینا به ترتیب مقیم ترکیه، قفقاز، کویت وعربستان شده اند.هم وطنان ضد انقلاب ما که آن ور آب، باد در دماغشان افتاده در مکتب سفسطه،پیامبر مهربانی را خشن معرفی می کنند و با رسانه نا رسای خود،خدا را هم انکار می کنند و خانم های سفور (بی حجاب) در جلسات تفسیرشان مشروب اندک را حلال می شمارند و... 


منبع: محمدحسین قدیری،
روان شناسی و مهارتهای رفتاری در تبلیغ غیر مستقیم،نشر ذوی القربی، 1390

کتاب: صد هزاران  دام و دانه ست ای خدا): سلسله مباحث آشنایی با پدرسوخته بازی دشمن


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سیده خدیجه سعادتمند 95/3/14:: 11:6 عصر     |     () نظر