سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، نرمش و ملایمت در همه چیز را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
noghteoj
 
آموزش اختلاس به شیوه مدرن


چگونه اختلاس کنیم که گیر نیفتیم؟!

آخرین اختلاسی که مأموران سازمان بازرسی کل کشور کشف کرده‌اند مربوط به اختلاس 15 میلیارد تومانی در بنیاد شهید است که نشان می‌دهد ، اختلاس ‌کنندگان محترم همه‌ موارد ایمنی را رعایت نمی‌کنند و متأسفانه گیر می‌افتند.
از آن‌جا که فن اختلاس در کشور ما از فنون نوپاست؛ لذا باید هر چه بیش‌تر درباره‌ روش‌های نوین اختلاس اطلاع‌رسانی شود تا در آینده شاهد کشف اختلاس‌ها نباشیم.

مختلسین محترم باید در «هنگامه ی اختلاس» از آغاز تا پایان ، موارد زیر را مو به مو رعایت کنند:
1 - به هیچ‌کس اعتماد نکنید و بیش ‌تر از چهار ـ پنج نفر را درگیر نکنید تا درصد لو رفتن‌تان به حداقل برسد. یادتان باشد معتمد ترین نفرات دوستان قدیمی و صمیمی هم فکر و هم عقیده هستند نه فأمیل درجه یک و نه زن و فرزند

2 - از یک جا اختلاس کنید. حرص نزنید که کل پول مملکت را بالا بکشید. با اولین اختلاس خدا را شکر کنید و کار را تمام کنید و ادامه ندهید.

3 - به کم راضی باشید. تجربه ثابت کرده است تا 10 میلیارد تومان برای ادامه‌ی زندگی شما و فرزندان شما و نسل بعدی کافی است. اگر بیش‌تر از 10 میلیارد بخورید، امکان گیر افتادن‌ تان بیش‌تر می‌شود.

4 - از سازمان‌های بی‌پول و کوچک اختلاس نکنید. سعی کنید از سازمان‌ های بزرگ و پول‌دار اختلاس کنید.

5 - اگر شهروند کشور دیگری نیستید ، بهتر است از فکر اختلاس بیرون بیایید و نان حلال به خانه ببرید؛ ولی اگر در کشور دیگری گرین کارت و حق شهروندی دارید، بلافاصله بعد از اتمام اختلاس، فرار کنید و از زندگی لذت ببرید. البته میتونید برای دخترانتان شوهرهای امریکایی - اروپایی دست و پا کنید تا کار سیتیزن شدن شما راحت تر انجام بشه.

6 - از همان اول بخشی از مبلغ اختلاس را به أمور خیریه مثلا احداث مسجد و مدرسه و دادن افطاری به نیازمندان اختصاص بدهید . نه به خاطر رضای خدا و اینکه آن‌ها هم در این سفره که پهن شده، سهیم باشند، نه ! کار شما از این حرفا گذشته ، بلکه به خاطر اینکه وجهه خوبی در میان مردم داشته باشید و به عنوان مسلمان متدین و خیر شناخته شوید .ضمنا حداقل یکبار سفر کربلا و عتبات عالیات و یک سفر حج باید در کارنامه خود داشته باشید.

7 - در راستای همون توصیه قبلی ، سعی کنید ظاهر الصلاح جلوه کنید . تسبیح و ریش و جای مهر و بخصوص شرکت در مراسم و جلوی دوربین با چفیه فراموش نشود.

8 - حق آقایون فراموش نشه . فراموش نکنید که کی شما رو به اینجا رسونده و تا آخرکار هم تک خوری رو کلاً فراموش کنید . این ننه مرده هایی که رسوا شدند ، یکی از این دوحال را داشته اند . و گرنه الان داشتند زندگی شرافتمندانه شون رو می کردند و حتی مردم پشت سرشون نماز هم می خوندند .

9 - به زن و بچه هم گوشزد کنید که تیپ های خفن نزنند و مسائل مربوط به حجاب إسلامی را رعایت کنند از برگزاری پارتی و جشن تولد و ... پرهیز نمایند وبرعکس مراسم دعا و کلاس قران و انواع سفر ه های انعام ،حضرت زهرا ، حضرت ابوالفضل و ... بر گزار نمایند و دندون رو جیگر بذارن تا کار شما به خوبی و خوشی تموم بشه و برید اونور آب. اونوقت هر غلطی خواستن بکنن ، بکنن.

10 - پول هایتان را هرگزبه حساب شخصی نریزید و از به نام کردن اموال به اسم خودتون و حاج خانوم جدا خودداری کنید. چون گند کار در میاد.

11 - مثل ندید بدید‌ها تا یک قرون دستتون اومد ، خرجش نکنید و ماشین گران و خانه‌ آن‌چنانی نخرید ؛ چون مردم حسود چشم‌تان می‌زنند و لو می‌روید.

12 - هرگز آبدارچی اداره یا سازمان مربوطه را وارد تیم اختلاس نکنید؛ چون این صنف دهن قرصی ندارند و خواسته و ناخواسته شما را لو می‌دهند. راننده ها و کارمندان محترم ترابری سازمان‌ها هم به همین نحو باید از دایره‌ تیم شما خارج باشند.

14 - به دلار و یورو اختلاس نکنید؛ چون زیاد بالا و پایین می‌شوند. تومان از همه چیز بهتر است!

14 - همیشه سعی کنید رابطه دو ستی و خویشاوندی با آدم‌های کله‌گنده را به ‌راه کنید تا در روند دادرسی و دادگاه به دردتان بخورند و حتی رسماً اعلام کنند که " شأن فلانی باید حفظ شود ".

15 - بعد از مچ‌گیری دو قورت و نیم ‌تان باقی باشد و بدون آن‌که حاضر به عذرخواهی شوید، مدعی شوید قبل از آن‌که شما اختلاس‌گر باشید، کاشف اختلاس هستید.

16 - برای اطلاعات دقیق تر به بانک های صادرات و ملی مراجعه کنید .


شوخ طبعی‌ها و حکایات طلبگی:کتاب لبخندها و دلخندها(نرم افزار بال باشیم نه وبال)طلاب را بیشتر بشناسید

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط سیده خدیجه سعادتمند 95/5/3:: 11:42 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4